donderdag 18 april 2013

Nieuwe blog layout en webwinkeltje!

Misschien is het jullie al een beetje opgevallen maar ik heb mijn blog layout veranderd!


Ik wilde zelf iets moois in elkaar zetten maar de vraag was hoe.


Door veel te googlen en maar te proberen is dit eruit gekomen! Ik ben er eigenlijk best tevreden mee ;-)


Verder heb ik ook een eigen webwinkeltje op internet gestart om mijn gehaakte spulletjes te verkopen. De opzet is nog klein en in de toekomst zal de layout ook nog gaan veranderen maar hij staat online!


 photo bannerjustagift.png


Bovenaan mijn blog, heb ik een extra pagina gemaakt voor mijn winkeltje. Als je daarop klikt kom je er vanzelf!

Of je klikt hier -->Just A gift


Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ikzelf!


Liefs,

Samantha

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het mooi, ik ga nu even je winkeltje bewonderen
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even je winkeltje bekeken, echt heel leuk! Mooie dingen verkoop je:) Ook de nieuwe look van je blog vind ik mooi! ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je eigen webwinkel! wat leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat het lekker loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!! Veel succes met je webwinkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat heb jij een leuke blog. Zo erg, maar ik volgde je dus nog niet. Ga ik nu dus meteen wel doen!

    BeantwoordenVerwijderen