zondag 21 april 2013

Druk weekend!

Dit weekend heb ik niet heel erg veel gehaakt of creatief geweest, maar er stonden hele andere leuke dingen op het programma!



Allereerst ben ik vrijdag avond naar het concert van P!nk geweest in het ZiggoDome in Amsterdam. Wat was dat geweldig zeg!



 photo weekend6.png




In 2007 ben ik ook al eens naar haar concert geweest maar dit was nog veel leuker, beter en spectaculairder!


 photo weekend2.png




En daar bleef het niet bij want gister ben in naar de 2e liveshow geweest van The Next Poptalent.

We hadden vrijkaartjes ( staanplaatsen ) en we stonden helemaal vooraan. Ben benieuwd of we nog in beeld geweest zijn. Dat ga ik toch zo even terug kijken, hahah.


 photo weekend.png





En wat er voor vandaag op de planning staat? Eigenlijk niet zo veel.

Beetje uitrusten en misschien wat haken want ik heb mijzelf 2 boekjes cadeau gedaan ;-)



 photo weekend5.png



Fijne zondag!



liefs,

Samantha






1 opmerking: