zaterdag 6 april 2013

Harry de Hengst!

Eigenlijk is het Sientje ( uit het boekje ; boerderij haken ) van Christel Krukkert alleen in heb haar, omgetoverd in hem en tot Harry benoemd.

Waarom? omdat ik tijdens het haken steeds het liedje van Harry de Hengst ( van Telekids ) in mijn hoofd had. Aangezien ik vroeger als klein meisje groot fan was van Carlo en Irene kan ik die nummers zelfs nu nog dromen, hihi.


 photo harry.png


Harry heeft een beetje wilde haren, maar dat pas wel bij zijn karakter!


 photo harry2.png


Toch is hij wel lief hoor!

( en ik ben stiekem een beetje verliefd op mijn eigen knuffel, hihi )


liefs,
Samantha

5 opmerkingen:

  1. Hij is leuk! Kan me wel voorstellen dat je er een beetje verliefd op bent :-)

    groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke hengst is dit geworden Samantha, en kan je nu nog al die liedjes uit je hoofd.....wat leuk joh.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen