dinsdag 16 april 2013

Granny stripe

Geloof het of niet maar ik ben begonnen met mijn granny stripe deken.

Willem, Bea en Maxima en de pannenlappen zijn AF! Deze komen uiteraard nog op mijn blog maar ik kon het niet laten om dit bericht te posten.

Natuurlijk ben ik gelijk begonnen met mijn granny stripe deken.

Allereerst natuurlijk de vraag, hoe groot gaat hij worden? Ik wil hem zo ongeveer 1.10m bij 1.50 m haken en dan moet er nog een rand om komen.

Toen ik dat eenmaal wist, kon ik helemaal los gaan.

Helaas ging het begin een beetje moeizaam omdat ik helemaal niet gewend ben om met acryl/wol te haken. ( ik haak namelijk bijna alles met katoen )

Het heeft ook even geduurd voordat ik de eerste rij gehaakt had, maar met veel geduld, uithalen en overnieuw doen is het toch gelukt!

Ook het weer zat een beetje mee en ik heb heerlijk buiten in het zonnetje zitten haken. ( Helaas regent het nu weer op moment van schrijven )


Zie hier wat foto's


 photo stripe1.png


 photo stripe2.png


 photo stripe3.png


Het is nog maar een klein begin, maar het begin is er!


Hopelijk kan ik jullie snel een update geven.

Ik ga gauw weer verder haken.


liefs,
Samatha

1 opmerking: