maandag 15 april 2013

A Spoonful of Smiles

Een aantal dagen geleden zocht Suzan, van A Spoonful of Smiles , contact met mij op.


 photo spoon.png


Zij is onlangs een blog gestart om voor andere een inspiratiebron te worden. Er wordt natuurlijk door vele mensen heel veel moois gemaakt en dat mag gezien worden!


Ik mag wat linkjes achterlaten van mijn gemaakte projectjes. Uit deze linkjes gebruikt zij de foto´s om hiervan ( en ook andere foto' s ) een foto collega te maken. Deze collage's worden verspreid en maken dan reclame voor blogs, online winkeltjes en site's.


Super leuk dus!


Ik ga gauw mijn linkjes doorgeven en wie weet zien jullie mijn projectjes binnenkort ook wel verschijnen op haar blog!

Wil je ook een bezoekje brengen aan haar blog?
Klik dan hier --> A Spoonful of Smiles

liefs,
Samantha

3 opmerkingen:

  1. nou dat is nog eens leuk, dan maken jullie reklame voor elkaar toppie!!!!!!
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog zeg! Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Samantha, wat lief van je, en wat geweldig leuk om via bloglovin mijn blogje tegen te komen!!:):) nogmaals, superleuk, bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen