maandag 8 april 2013

Mijn allereerste...

Project.


Althans, dat moest het worden toen ik hieraan begon.


Deze granny´s zijn mijn allereerste gehaakte lapjes ooit. Toen ik hiermee begon was mijn doel om er een sprei/deken van te maken. Maar na wat enig rekenwerk kwam ik er toen achter dat dat wel een hele boel granny's moesten worden als ik hem op mijn bed wilde.


en dus veranderde ik mijn plan.

Nouja, ik legde het even weg en dat even werd wel heel lang. Een aantal dagen geleden kwam ik mijn granny's weer tegen en heb ik er wat van gemaakt. Uiteindelijk geen sprei maar 2 pannenlappen



 photo Pannenlap.png


 photo pannenlap2.png


 photo pannenlap3.png


Nu zit een echte sprei haken bij mij ook nog in de planning. Ik ben druk bezig om te kijken en te berekenen hoeveel katoen/wol ik nodig heb ( en uiteraard ook hoeveel granny's, ter voorbereiding ) haha.


liefs,

Samantha

5 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes bij elkaar!!! Ik begin niet aan een granny deken, een tas is mij al veel werk! Als ik een deken zou gaan maken, zou ik voor een ripple gaan of granny stripes.

    Heel veel succes met je deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pannelappen hoor! Goed van je dat je de vierkantjes uiteindelijk een leuke bestemming hebt gegeven! Complimenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed plan, zo heb je ze toch goed gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook al zo'n plan gehad, nu zet ik mijn deken voort ;-)
    Leuk dat je mijn blog komt volgen
    Groetjes Sofie 'Fie bakt, haakt en naait!'

    BeantwoordenVerwijderen