woensdag 3 april 2013

Feeeesstt!

Het is feest!


Vaders is mag vandaag alweer 54 kaartjes uitblazen!


Aan mij de grote eer om wat lekkers te maken voor op zijn werk. Nou, dat wilde ik wel! Lekker bakken en in de weer met marsepein.


Ik mocht zelf weten wat ik ervan zou maken. Ik ben gegaan voor de dieren en de lente kleurtjes. Dieren omdat mijn vader helemaal gek is op dieren en de lente kleurtjes moeten toch wel voor zich spreken.



 photo feest.png



Helaas ligt het feestvarken op bed, ziek vel te verstaan. Die stomme griep ook!

Nu staan mijn cuppies met z´n alle dicht tegen elkaar aan in de vriezer, ( en ze hebben het behoorlijk koud, hihi )


Hopelijk kant hij snel weer op zodat hij echt kan 'trakteren' op zijn werk ( want dat vind hij stiekem nog wel leuk. Daar hoef je geen 4 jaar meer voor te zijn haha )


liefs,
Samantha

7 opmerkingen:

  1. feliessss en tevens beterschap met je vader
    wat een enorme leuke cupcakes heb je gemaakt, daar kan hij mee voor de dag komen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat jammer nou, toch gefeliciteerd voor je vader!! Nu maar hopen dat je cupcakejes het snel weer warm krijgen en mee mogen naar het werk. Wat ziet het er ontzettend leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je vader en wees hem maar beterschap, tja mijn man is ook al voor de derde keer ziek vanaf goede vrijdag loopt hij te blaffen als een zeehond. Je cuppies zien er uit om op te eten....leuke smoeltjes in heerlijke kleurtjes TOP meis!!!!
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van de cakejes wordt je vrolijk. Beterschap voor je vader!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteert met je vader...en beterschap griep is in de laatste maanden veel bij mensen...complementjes voor je cuppie cakes...ik wou dat ik meer tijd had om zulke dingen te maken yummie yummie...groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er mooi en lekker uit zeg. Beterschap en felicitaties voor je paps . Groetjes *Haakjuffieb*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat hij ziek in bed lag!!

    De cuppies zien er in ieder geval heerlijk uit, maar te mooi om op te eten hihi

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen