woensdag 20 februari 2013

Toetiefroeties: Aaron Appel

Ja, eindelijk is het zo ver!


Mijn eerste zelf gemaakte patroon is af en ik kan hem laten zien


Namelijk:


Aaron Appel!


 photo Aaronappel.png


Aaron Appel is op verschillende manieren te maken. Met snor of met hoed! En misschien wel allebei?


 photo aaronappel2.png



Zoals ik al eerder zei, kun je dit patroontje kopen voor €2,50.

Het gehele bedrag gaat naar het Edukans!

Zie hier wat edukans vooral doet: www.edukans.nl

Nu zullen jullie misschien wel denken waarom edukans?


Nou,

Mijn zus gaat in april/mei 2 weken naar Malawi op onderwijs expeditie. Dit wordt mogelijk gemaakt door edukans. Mij leek dit ook heel leuk en zou ook wel mee willen maar ik doe helaas niet de PABO dus mee kan ik niet.
Daarom besloot ik op een andere manier een steentje te willen bijdragen. Dus dat word op deze manier.


Mocht je interesse hebben in het patroon van Aaron Appel stuur mij dan een mailje naar; samanthavanaalst@live.nl

liefs
Samantha

1 opmerking:

  1. Wat zien ze er leuk uit, mooi gemaakt, ik zou het ook leuk vinden als je bij mij volger wordt....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen