donderdag 14 februari 2013

How to: Valentijnskaartje

Jeeej! valentijnsdag!

Hebben jullie nog een cadeautje of verrassing gekregen?

Ik heb wel wat voor jullie :)

Ik maakte namelijk dit onderstaande kaartje:

 photo roze1.png


Ik heb een how to gemaakt van het stempeltje.


1. Stempel je stempel op wit of craft cardstock ( net wat je zelf wilt )


 photo roze.png


2. Stempel de stempel vervolgens ook op een design papiertje


 photo roze2.png


3. Knip 1 bepaald onderdeel van de stempel uit ( uit het design papier ) Zorg ervoor dat de zwarte lijntjes van de stempel zichtbaar blijven


 photo roze4.png


4. Ik heb gekozen voor het hart. Zoals je kunt zien loopt er ook nog een stukje staart door, dit moest ik er nog tussenuit knippen.


 photo roze5.png


 photo roze6.png


5. Uiteindelijk heb ik 2 delen die ik zo op mijn gestempelde cardstok kan plakken.


 photo roze3.png


Tis weer eens wat anders dan een stempeltje inkleuren.


 photo roze1.png


Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


liefs,

Samantha

4 opmerkingen:

  1. Dat is een lief kaartje en ook een lief gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit lief gemaakt zeg, dank je wel! ♥
    Fijne valentijnsdag he
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy Valentine's day^_^
    Your card is fabulous and sweet my dear^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen