maandag 18 februari 2013

Sneak peak!

Eindelijk kan ik het laten zien.

Een sneak peak van mijn allereerste eigengemaakte patroon.


( en ik kan jullie vertellen dat er nog veel meer gaan volgen want wat vind ik dit leuk om te doen :D )


Van de week alleen nog maar even de puntjes op de i te zetten en dan is hij klaar.


 photo sneakpeak.png


Hebben jullie al enig idee wat het word?


En het leuke is, ik ga dit patroon verkopen. En niet zomaar verkopen want de opbrengst gaat naar het goede doel!


Ik kan jullie alvast vertellen dat het goede doel Edukans word!


Later deze week kun je zien wat het geworden is en kun je het patroon kopen!

Ook zal ik dan wat meer informatie online zetten over Edukans!


Nog even geduld dus!


liefs,

Samantha

1 opmerking:

  1. Dag Samantha,

    Ben vandaag follower geworden omdat je een keuke blog hebt(creatieve zaken gecombineerd met een kat, dat is zeer herkenbaar). En ook omdat ik enige verwantschap voel met jou vanwege het feit dat je enkele peaks geeft van jouw zelfmaakproduct.

    Ik doe hetzelfde met mijn presentje van de give-away (waarover morgen meer) op:

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    Heb ik het goed voor dat jij ook een give-away doet? Of ben ik al te laat? (ik zag je staan op de blog van Jenneke)

    BeantwoordenVerwijderen