vrijdag 8 februari 2013

Haken voor Malawi

Een tijdje terug kon ik jullie al verschillende beestjes laten zien die ik had gehaakt voor Malawi.

De afgelopen dagen ben ik weer druk in de weer geweest met een aantal leuke haakdingen.

Namelijk; Gelukspoppetjes.
ideaal projectje voor tussendoor en ze haken heerlijk weg.

Ik kan er nu al 12 laten zien en ik kan jullie vertellen dat ze volgende ookal weer liggen te wachten om gemaakt te worden.

 photo malawi1.png

&

 photo malawi2.png


Na elkaar nog leuk in een zakje doen met een labeltje eraan.
( dat moet ik dan nog wel doen )

Ook kan ik jullie vertellen dat ik zelf bezig ben met een project op te zetten. ( voor Malawi )

Ik kan alvast verklappen dat het met haken te maken heeft en hopelijk kan ik het snel op mijn blog laten zien!


liefs,
Samantha

3 opmerkingen:

  1. What a sweet creations my dearest^_^ Really lovely and colorful,joyful^_é^
    Have a beautiful day,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sam
    helemaal te gek zijn je gelukspoppetjes..♥

    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen