zondag 20 januari 2013

Vakantie album Lanzarote 2012

Afgelopen augustus ben ik samen met 7 andere meiden op zomervakantie naar Lanzarote geweest. Sinds dat we terug zijn gekomen liggen de foto's en heb boek al klaar om gemaakt en afgemaakt te worden maar ik kan nu pas zeggen dat het boek ook daadwerkelijk af is!

Het heeft vele uurtjes gekost maar ik ben er trots op.

Wees gewaarschuwd; het zijn veel foto's
   photo lanzarote5_zps2fdb99bb.png
 photo lanzarote2_zps325d183e.png
 photo lanzarote3_zps87257ba7.png
 photo lanzarote4_zpsf3b150a9.png

Dit was trouwens een kleine greep uit de vele pagina's :)
Om ze allemaal te laten zien, zal wel heel erg veel worden, hihi.

liefs,
Samantha

5 opmerkingen:

  1. wauw wat een geweldig album!! Krijg helemaal zin in de zon! ERG mooi geworden, terecht dat je trots bent hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heerlijk uit en lekker warm :-)
    Ik wil ook de warmte in. Vind dit veel te koud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk gedaan! Bij mij blijven de vakantiefoto's vaak op de computer hangen... Maar als ik dat zo zie krijg ik gelijk zin om ook zo'n mooi album te maken!

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo,n mooi boek houden de herinneringen levendig, je zal dit telkens met veel plezier terug kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mijn complimenten! echt heel mooi geworden. afgelopen zomervakantie zijn wij in Kroatiƫ geweest, daar heb ik nog heeeeel veel foto's van liggen en zie er tegen op om ze in te plakken. Maar dit album is volgens mij een prima oplossing. waar kan ik dit soort albums vinden?
    liefs Else-Marie

    BeantwoordenVerwijderen