zaterdag 19 januari 2013

Minestrone soep & aapje Philipe

Ik heb vandaag heerlijke minestrone soep gemaakt!
Het recept komt uit een kookboek van Jamie Oliver.
Heel makkelijk om klaar te maken en echt super lekker

.  photo zaterdag1_zps50de4650.png

De foto's zijn een beetje donker maar ik kreeg het er niet beter op.

 photo zaterdag_zpsd80a06ee.png

Ik zal van de week het recept ook op mijn blog posten!

Verder heb ik mijn eerste aapje afgehaakt. Misschien een beetje toepasselijk maar dit aapje heet Philipe en is kok, hahah!

Zie hem hier eens zitten in mijn kast

.  photo zaterdag3_zps1afd89ac.png

Hij wilde ook nog wel even mooi op de foto.  photo zaterdag2_zps3d619508.png

Hopelijk komen zijn vriendjes en vriendinnetjes ook snel uit mijn haaknaald.
Dan is hij niet zo alleen meer!

liefs,
Samantha

1 opmerking: